Toimitustavat ja toimituskulut

Tilaukset lähtevät meiltä pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Jos tilausten käsittely viivästyy, ilmoitamme siitä viipymättä. Toimituskulut ovat samat paketin koosta tai painosta riippumatta. Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset Postin kautta, ja voit seurata tilauksen kulkua lähetystunnuksella, jonka saat tilausvahvistuksen mukana.

Nouto postista 7,90 €

Toimitus Postin lähimpään noutopisteeseen.

Lähetämme oletuksena paketin Postin lähimpään toimipisteeseen. Jos haluat noutaa paketin automaatista niin ystävällisesti mainitsethan haluamasi automaatin sijainnin tilauksen lisätiedoissa.

Paperisia saapumisilmoitus lähetetään vain erityistapauksissa, joten on erittäin tärkeää, että tilatessasi syötät ajan tasalla olevat ja oikeat yhteystiedot.

Nouto paikan päältä

Toimitustavaksi valittavissa myös nouto 0 €. Maksutavaksi tässä tapauksessa on valittavissa myös maksu paikan päällä joko käteisellä tai kortilla.

 

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautus on sinulle maksutonta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta postin kautta. Pakkaa ja pehmusta lähetys huolellisesti. Laitathan mukaan ainakin nimesi sekä tilausnumeron, jota palautus koskee tai vaihtoehtoisesti kopion paketin mukana tulleesta lähetteestä.

Ota yhteyttä ennen palauttamista sähköpostiviestillä (tummunkauppa@herlevi.fi) mikäli haluat palauttaa tuotteen. Maksu palautetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille, kun myyjä on vastaanottanut palautetut tuotteet.

Vahingoittuneet tai rikkoutuneet tuotteet

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi ja ilmoita vahingosta välittömästi myyjälle. Toimita vahingoittuneesta tuotteesta kuva sähköpostitse myyjälle ja kerro vahingon luonteesta. Tämän jälkeen sovimme menettelyistä, esim. korvaavan tuotteen lähettämisestä tai rahan palauttamisesta.

 

 

Virheellinen toimitus

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun asiakas on lunastanut tilauksensa. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Maksutavan ollessa luottokortti, hyvitetään palautus luottokorttilaskullesi.

Jos palautettu tuote ei ole em. uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisin lähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme.

 

Yleistä

Verkkokaupan tuotteita myy ja ylläpitää Pekka Herlevi Oy, markkinointinimi Tummunkauppa (y-tunnus 0978608-9), Uusi Teollisuustie 4, 68300 Kälviä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tilaukset tehdään internetin välityksellä osoitteesta herlevi.fi ostoskorin kautta. Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy aina verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku. MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

 

 

Tietosuoja

Käsittelemme kaikkia asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Kerättävät tiedot ja käyttötavat on kuvattu erillisessä rekisteriselosteessa

Herlevi.fi verkkosivun ja asiakkaan välillä on suojattu yhteys. Maksuvaiheessa asiakas siirtyy ulkopuolisen maksunvälittäjän sivulle, joka vastaa oman palvelunsa tietosuojasta. Herlevi.fi verkkosivun ja maksunvälittäjän sivujen välillä siirretään salatun yhteyden kautta tilauksen tiedot sekä maksutapojen yhteydessä kuvatut asiakastiedot.

 

Toimitusehtojen muuttaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Tarvitsetko apua?

Ota yhteyttä sähköpostitse tummunkauppa@herlevi.fi mikäli sinulle heräsi kysyttävää toimitus- ja palautusehdoista.